Genelec Oy valmistaa aktiivisia kaiuttimia ammatti-, asennus- ja kotikäyttöön. Genelec on ollut maailman johtava aktiivikaiutinvalmistaja vuodesta 1978 lähtien. Yrityksen missiona on tuottaa iloa asiakkaiden elämään parhaan saatavilla olevan äänentoiston avulla.

Lue lisää

Osaava, hyvinvoiva ja sitoutunut henkilöstö on tärkein resurssimme hyvien tuloksien saavuttamiseen.

Lue lisää

K-Ruoka Awards palkitsi lauantaina 5.11. Helsingin messukeskuksessa järjestetyssä gaalassa ensimmäistä kertaa Suomen ruokamaailman parhaat uutuudet, kiinnostavimmat ihmiset ja puhuttavimmat ilmiöt seitsemässä kategoriassa. Vuoden lähituottaja -kategorian palkinnon voitti Pesolan pihviliha Iisalmen Runnilta.

Lue lisää

Se on iso talo. Paksut hirsiseinät ja katto korkealla. Yli sata vuotta vanha koulurakennus, joka on välillä ollut höyläämönä ja ties minä.

Lue lisää

Iisalmessa Ohenmäessä, vanhalla Ulmalan kansakoululla on jo muutaman vuoden ajan toteutettu villejä visioita. Tanssiteatteri Williwisio on näet järjestänyt lapsille ja nuorille teatteritoimintaa, jossa yhdistyvät teatteri-ilmaisu, tanssi ja musiikki.

Lue lisää

Iisalmi on samaan aikaan sekä kokoaan suurempi kansainvälisen osaamisen paikka, että ihmisen kokoinen sujuvan arjen kaupunki. Tutustu tarinaamme ja tartu tarjoaamiimme mahdollisuuksiin.

Lue lisää
Menestystarinat
 
Kättä päälle, kaupat tuli.jpg

 Kättä päälle, kaupat tuli

 Yritysten omistajanvaihdokset ovat usein hankalia ja ostajan löytyminen voi kestää pitkään. Tilitoimistokonkari Tuula Kauppinen ja nuori yrittäjä Miia Hynynen löysivät yhteisen sävelen alle kuukaudessa.


 

 
Emme odota ihmeitä. Teemme niitä..JPG

 Iisalmessa ei odoteta ihmeitä - niitä tehdään yhdessä.

 Iisalmen kaupungin koordinoima, alueen yritysten ja oppilaitosten yhteinen By Iisalmi-brändityö on vienyt osaamisen paikasta kertovaa viestiä etenkin paluumuuttajakohderyhmälle tai muuten Iisalmen seudun työ- ja opiskelutarjonnan kannalta potentiaalisille henkilöille jo reilun parin vuoden ajan. Brändimarkkinointiin on kuulunut muun muassa videomarkkinointia digitaalisissa kanavissa, tapahtumamarkkinointia ja kotiseutulähettilyyteen ja paikallisten palvelujen suositteluun kannustavia kampanjoita. Tältä vuodelta eniten keskustelua on herättänyt Narinkkatorille suuntautunut seudun markkinointitempaus ja siihen liittynyt Jyri Paretskoin kirjoittama Rakkauskirje Iisalmesta poismuuttaneille. Myöhemmin kesällä lähettiin myös Rakkauskirje Iisalmen vapaa-ajanasukkaille. Tempauksilla saadaan heräteltyä myös valtakunnallisen median kiinnostusta, joten brändityöhön kuuluukin aktiivinen uutisointi alueen vetovoiman kannalta myönteisistä aiheista.